Zwaluwenstraat 1A-47, 3815SB Amersfoort
Bouwjaar: 1968 · Amersfoort
4 berichten
-
esther_w
We wonen hier pas kort maar voelen ons al thuis. Zijn er buren die af en toe willen sameneten? Wij koken graag.
-
gijs_m · 1969–1980
In 1969 trokken wij in als kersverse ouders. In 1980 vertrokken we naar een grotere woning. Maar de herinneringen zijn voor altijd aan dit adres verbonden.
-
harme21 · 2002–2009
via via
mijn broer woonde hier met een vriend in de jaren 2000. Ik kon er altijd terecht als ik in de buurt was.
-
corrde
Ik heb een oude foto waarop dit pand te zien is. Heel bijzonder hoe het er vroeger uitzag.
