Willem-Alexanderstraat 229, 7442MA Nijverdal
Bouwjaar: 2011 · Nijverdal
4 berichten
-
franke54 · 2011–2018
via via
Mijn opa en oma woonden hier in de jaren 2010. Ze hadden altijd een hond, en de hele straat kende hem. Mooie verhalen.
-
ines1965 · vanaf 2014
Dit was het huis van mijn grootouders. Als kind bracht ik hier elke zomervakantie door.
-
joost1975
Net ingetrokken. Ik heb gehoord dat er een leuke markt in de buurt is. Wanneer en waar precies?
-
wim_d
Wij zijn hier pas ingetrokken en hebben al een gele rottweiler meegebracht, Bambi. Leuke buurt! Zijn er meer hondenbezitters?
