Willem de Zwijgerlaan 80, 1814KE Alkmaar
Bouwjaar: 1957 · Alkmaar
7 berichten
-
bepj · 1979–1991
via via
Een goede kennis van mijn vrouw heeft hier gewoond. Ze noemde het altijd haar favoriete adres. Ik snap het wel als ik de straat zie.
-
joke_91 · tot 1979
In 1973 zijn we hier ingetrokken als jonge ouders met een baby. In 1979 vertrokken we met drie kinderen en een hond. Wat een mooie jaren.
-
yvetteo · 1978–1982
via via
Mijn schoonmoeder noemde dit altijd "het mooiste huis in de straat". Ze woonde er van 1978 tot 1982. Ik sjap haar goed.
-
olivia_88 · 1999–2019
Wie heeft hier in de jaren 90 ook gewoond? Ik zoek oud-buren!
-
wendy_61 · 2007–2024
Dit huis heeft veel voor ons betekend. Van 2007 tot 2024 was het ons thuis.
-
vic_89
Ik woon hier en zoek mensen die interesse hebben in een buurtbibliotheek voor gereedschap. Heeft iemand ideeën?
-
inekem · 2008–2014
Miin vader praatte altijd over zijn beste vriend Evi die op dit adres woonde. Ik zou hem graag vinden namens mijn vader.
