W.A. Scholtenstraat 26b, 9712KW Groningen
Bouwjaar: 1920 · Groningen
3 berichten
-
leo1990 · 1935–1947
Na het overlijden van mihn partner ben ik in 1935 hier komen wonen. De buurt heeft me erdoorheen geholpen.
-
arie_vdm
Wij zijn een gepensioneerd stel dat hier heerlijk woont. Zijn er meer gepensioneerden in de buurt?
-
nielvdm
Net ingetrokken en benieuwd naar de buurtgeschiedenis. Is er iemand die lang in de straat woont en verhalen wil delen?
