Van Ketwich Verschuurlaan 25309, 9721SC Groningen
Bouwjaar: 1963 · Groningen
5 berichten
-
ruudl35
Ik heb gehoord dat dit ooit Café De Oude Smidse heette. Klopt dat? Ik zoek meer informatie.
-
jan_n · 2009–2023
Hier heb ik mijn eerste stappen gezet als zelfstandige. In 2009 huurde ik hier een kamer en begon mijn werkzame leven. 14 jaar later in 2023 was het tijd voor iets anders.
-
femke_80 · tot 2000
Hier heb ik mijn jeugd doorgebracht. Wat een bijzondere tijd was dat, in de jaren 70.
-
gijs_93 · tot 1985
via via
Een oud-collega van me woonde hier met haar gezin. Altkjd uitgenodigd voor het buurtfeest. Ze praat er nog over.
-
kim_vk · tot 1994
via via
mijn zus woonde hier na zijn studie. Ik heb haar vaak bezocht. De buurt maakte altijd een fijne indruk.
