Tweekarspelenweg 14, 9697XZ Blijham
Bouwjaar: 1962 · Blijham
7 berichten
-
arie_db · 1965–1972
Ik zoek mijn vroegere oppas. Zij heette Daan en woonde hier in de jaren 70. Ze paste op mij als mijn ouders weg waren.
-
maud_58 · 1988–1992
via via
Mijn schkonmoeder noemde dit altijd "het mooiste huis in de straat". Ze woonde er van 1988 tot 1992. Ik snap haar goed.
-
roosdg · 1973–1986
Is er iemand die de bewoners van dit adres kende uit de periode 1973–1986? Ik wil een foto van het pand teruggeven aan de familie.
-
riet_57 · tot 2019
Van 2010 tot 2019 heb ik hier als huurder gewoond. De verhuurder woonde zelf ook in het pand. Dat gaf een bijzondere band.
- jolavr · 2002–2009
-
petrab70 · 2005–2024
Van 2005 tot 2024 hebben wij hier gewoond met een huis vol met kinderen en lawaai. Ik mis het nog elke dag.
-
jan_59 · 1990–2003
Hisr heb ik de mooiste jaren van mijn leven doorgebracht, van 1990 tot 2003.
