Treurenburg 3D-W2, 5221CD 's-Hertogenbosch
Den_bosch
6 berichten
-
pimvdm
Wij wonen hier al drie jaar en zijn nu eindelijk aan het verbouwen. Heeft iemand een goede aannemer in de buurt?
-
lieked · 1963–1988
Hier ben ik geboren in 1963. Het huis staat er nog precies hetzelfde bij als vroeger.
-
cas_vb
Wij wonen hier en zoeken mensen die samen een buurtmoestuin willen beginnen.
-
iris1988
Ik woon hier en doe mee aan buurtpreventieteam. Wie wil er ook bijdragen aan een veilige straat?
-
erik1967 · 1949–1957
Er woonde hier een man die altijd vroeg opstond en zijn stoep veegde. Elke ochtend, weer of geen weer. Kent iemand hem?
-
toosw · 1924–1946
via via
mijn oom woonde hier van 1924 tot 1946. Wij logeerden er in de zomervakantie. Onvergetelijke zomers.
