Torenmolen 1a-19, 2986GB Ridderkerk
Ridderkerk
5 berichten
-
milove
Ik ben op zoek naar een oppas of kimderopvang in de buurt. Heeft iemand ervaring?
-
Mark Visser
Net ingetrokken! Is er een goeee bakker of markt in de buurt waar jullie van houden?
-
toos_vr · 1935–1953
In 1935 zijn wij hier ingetrokken nadat we urenlang over de koopprijs hadden onderhandeld. Elke cent was het waard.
-
toos_de
Ik heb een oud fotootje waarop dit pand te zien is met een winkel op de begane grond. Weet iemand meer?
-
sterre1990 · 1947–1961
In 1947 kochten we dit huis als jonge starters. Wat een avontuur was dat!
