Sneeuwbalstraat 47, 2565VW 's-Gravenhage
Bouwjaar: 1920 · 's-gravenhage
3 berichten
-
Mark Visser · 1975–1992
In 1975 kochten wij dit huis als eerste woning. We hebben het zelf opgeknapt van de grond af. In 1992 verkochten we het met trots door.
-
arie_db · tot 1944
via via
Dit was het adres van mijn beste vriend op de middelbare school. Ik fietsde hier altijd langs.
-
frank_k · tot 1963
via via
Mijn opa en oma woonden hier in de jaren 60. Ze hadden altijd een hond, en de hele straat kende hem. Mooie verhalen.
