Sint Walburgstraat 8d, 9712HX Groningen
Bouwjaar: 1968 · Groningen
6 berichten
-
sophvk · 1982–1991
Ik ben op zoek naar een oud-buurman van mijn vader. Hij heette Lauren en woonde hier in de jaren 80. Leeft hij nog?
-
toos_vr · 2006–2008
via via
Een vriend van me is hier in 2006 komen wonen na zijn pensionering. Rustige buurt, zei hij. Eindelijk tijd om te leven.
-
fredvh
Ik heb gehoord dat er hier ooit een bewoner was die een bekende uitvinding heeft gedaan. Weet iemand wie dat was?
-
paulw
Net verhuisd. Zijn er goede wqndelroutes vanuit deze buurt? Ik loop graag en ben benieuwd.
-
dirk_a · 1985–1992
via via
Mijn oma heeft hier van 1985 tot 1992 gewoond. Ze praat er nog altijd over.
- anoukb16 · vanaf 2015
