Schrijnwerkersstraat 3A-013, 8601VD Sneek
Sneek
4 berichten
-
noor_hk · 1940–1959
via via
Mijn schoonzus woonde hier jaren. Ze zei altijd dat ze nergens zo thyis had gevoeld als hier. Ik hoor het haar nog zeggen.
-
julia_vl
Net ingetrokken en meteen verliefd op de buurt. Wat een gezellige straat! Zijn er meer enthousiaste buren?
-
pimvdm
Ik heb gehoord dat dit pand vroeger dienst heeft gedaan als postkantoor. Klopt dat? Het heeft de gkede afmetingen voor.
-
toos1998
Ik heb gehoord dat dit huis gebouwd is door een bekende plaatselijke bouwmeester. Klopt dat?
