Ravenswade 1M, 3439LD Nieuwegein
Nieuwegein
5 berichten
-
yasmin_l
Wij wonen hier al drie jaar en zijn nu eindelijk aan het verbouwen. Heeft iemand een goede aannemer in de buurt?
-
liesvb · vanaf 1953
Mijn vader en ik zijn hier in 1953 gaan wonen nadat we uit elkaar gingen. Een nieuwe start in een vertrouwde buurt.
-
henk1988 · 1954–1965
Mijn eerste eigen woning! In 1954 ben ik hier ingetrokken, vol trots.
-
miloue
Dit stond vroeger bekend als het witte huis van de buurt. Herkent iemand dat nog?
-
sterre1990
Weet iemand of er vtoeger een tram langs dit adres reed? Ik zie nog sporen in de straatstenen.
