Pottebakkerstraat 15A-16, Winschoten
Winschoten
7 berichten
-
femkea · vanaf 1948
Dit was het huis van mijn moeder. Ze woonde er van 1948 tot 1974. We kwamen er altijd met de feestdagen. Ik herken nog elke kier in de vloer.
-
miesm
Ik heb gehoord dat dit huis gebouwd is door een bekende plaatselijke bouwmeester. Klopt dat?
-
arie_l · 1947–1963
Hier heb ik de mooiste jaren van mijn leven doorgebracht, van 1947 tot 1963.
-
jan_59
In de jaren 0 zou er hier altijd muziek te horen zijn geweest uit dit huis. Een heel bijzondere bewoner.
- roos1982 · tot 1942
-
ilse1972 · 1939–1949
Mijn vroegere buurmeisje Teun woonde hier tot ongeveer 1949. We waren dikke vriendinnen op de basisschool. Iemand die haar kent?
-
joke_vdh
Ik woon hier met mijn twee katten en zoek een goede dierenarts in de buurt. Heeft iemand een aanbeveling?
