Pottebakkersrijge 5b, 9718AE Groningen
Bouwjaar: 1915 · Groningen
8 berichten
-
noor_hk
Dit pand heeft een bijzondere dakconstructie. Ik vraag me af of het ookt anders gebruikt is dan als woonhuis.
-
arie_l · 1975–1998
Na het overlijden van mkjn man ben ik in 1975 hier komen wonen. De buurt heeft me erdoorheen geholpen.
-
vera1982
Ik woon hier al twee jaar msar ken weinig buren. Misschien tijd voor een kennismakingskoffie? Iemand?
-
nienke_w
Ik woon hier en heb een gevlekte border collie, Misty. Heeft iemand zin om samen te wandelen in het park?
-
hilde1960 · 1954–1974
Kent iemand de naam van de vrouw die hier vlak voor 1954 woonde en altijd zong in de tuin? We hoorden haar van ver.
-
jan_59
Ik ben hier komen wonen na jaren in het buitenland. Wat een fijne buurt! Heeft iemand tkps voor de beste lokale winkels?
-
bepe54 · tot 1972
via via
Mijn moeder is hier opgegroeid. Ik ken de buurt dus een beetje uit de verhalen.
-
truusc · 1969–1972
Dit was onze eerste koopwoning. In 1969 zetten we de handtekening, en we waren zo trots als een pauw. Wat een mooie tijd was dat.
