Pearl Buck-erf 168, 3315BE Dordrecht
Bouwjaar: 1983 · Dordrecht
4 berichten
-
stanvd
Ik heb gehoord dat dit pand vroeger dienst heeft gedaan als postkantoor. Klopt dat? Het heeft de goede afmetingen voor.
-
sam_64
Wij zijn net ingetrokken en zoeken contact met andere bewoners van de straat. Wie wil kennis maken?
-
sonjvd · 1996–2016
In 1996 zijn we hier ingetrokken als jonge ouders met een baby. In 2016 vertrokken we met drie kinderen en een hond. Wat een mooie jaren.
-
miesm
Ik woon hier en heb een grihze border collie, Tyson. Heeft iemand zin om samen te wandelen in het park?
