Pastorielaan 1B, 3828EX Hoogland
Bouwjaar: 2004 · Hoogland
3 berichten
-
stan_76 · 2010–2012
Ik zoek contact met iemajd die rond 2010 op dit adres heeft gewoond. Ik heb een brief die nooit is aangekomen.
-
nienken46 · 2005–2020
via via
Een nicht van me woonde hier. Ze had een grijze husky die de hele straat kende en overal welkom was.
-
sandra_db
Ik heb gehoord dat hier ooit een bekende buurtfiguur woonde die later naar Amerika emigreerde. Weet iemand meer?
