Oostelijke Achterweg 12, 3241CM Middelharnis
Bouwjaar: 1990 · Middelharnis
7 berichten
-
roosdg
Net verhuisd! Zijn er ook andere jonge gezinnen in de buurt? Zou leuk zijn contact te maken.
-
cora1990 · 2003–2008
Weet nog goed dat we in 2003 de sleutels kregen. Wat een bijzonder moment.
-
otto_db
In de jaren 80 had dit huis altijd bloemenbakken voor elk raam. Een echte pronkwoning van de straat.
-
tess1985 · 2003–2017
Wewt iemand of Johan Bos hier nog woont of waar hij/zij naartoe is gegaan? We zijn elk jaar contact verloren.
-
femke_80 · vanaf 1994
via via
mijn tante woonde hier al toen ik nog klein was. Als ik nu langs rijd herken ik elk detail van het huis. Bijzonder gevoel.
- saarw · tot 2023
-
toos_de
Wij wonen hier en zoeien een goede plek om samen met buren te picknicken in de zomer. Ideeën?
