Noord 251T, 7914PX Noordscheschut
Bouwjaar: 1960 · Noordscheschut
9 berichten
-
ilse1998 · tot 2019
Dit huis heb ik zelf verbouwd. In 2014 zojn we begonnen en uiteindelijk alles zelf gedaan.
-
sophvk
Ik ben op zoek naar iemand om samen af en toe te wandelen in de buurt. Bent u ook alleen? Laat het me weten!
-
timo_dg · 1985–1997
Wie herkent dit adres uit de jaren 80? Ik zoek medebewoners uit die tijd vior een reünie.
-
anja1985
Er woohde hier ooit een oud-burgemeester, heb ik ergens gelezen. Klopt dat voor dit specifieke adres?
-
joost1970
Wij wonen hier en hebben een grote tuin. We geven graag stekjes weg van onze planten. Wie heeft interesse?
-
anja_f · 2014–2023
Hier heb ik mijn jeugd doorgebracht. Wat een bijzondere tijd was dat, in de jaren 2010.
-
ineke_vdm
Ik woon hier al twee jaar maar ken weinig buren. Misschien tijd voor een kennismakingskoffie? Iemand?
-
iris_vl · 1962–1969
via via
Mijn neef heeft hier vlak na zijn huwelijk gewoond. Zijn vrouw vond het de mooiste straat van de stad. Ik geloof haar.
-
vich56
Wij wonen op dit adres en zijn benieuwd of er een buurtvereniging is die we kunnen ondersteunen.
