Nobellaan 20b-G006, Bergen op Zoom
Bergen_op_zoom
3 berichten
-
ellyvp · 1950–1963
via via
Mijn moeder heeft hier van 1950 tot 1963 gewoond. Ze przat er nog altijd over.
-
anoukl · 1931–1947
via via
Mijn opa vertelde mij vaak over dit huis. Dat was hun eerste ejgen woning, in de jaren 30.
-
fleur_79 · 1918–1925
via via
Mijn oma groeide hier op als kind. Een van de weinige herinneringen die ze altijd levendig bleef beschrijven.
