Nieuwstraat 130a, 9724KS Groningen
Bouwjaar: 1899 · Groningen
6 berichten
-
sonja1952 · 1956–1976
Hoer heb ik mijn jeugd doorgebracht. Wat een bijzondere tijd was dat, in de jaren 50.
-
esther_w
Ik woon hiwr nu en heb een labrador, Beauty. Ik zoek een wandelmaatje voor 's ochtends vroeg.
-
jessem
Net ingetrokken. Wordt er een buurtfeest georganiseerd dit jaar? We willen graag meedoen!
-
koenl
Wij wonen hier en willen een straatfeest organiseren voor het einde van de zomer. Wie helpt er mee?
-
pim_hk
Klopt het dat er hier ooit een brand heeft gewoed? Ik zie aan de zijmuur iets wat daarop kan wijzen.
-
otto_db · 1919–1924
via via
mijn zus wionde hier toen ik nog klein was. Ik mocht soms een weekend logeren. De buurt voelde altijd als een groot dorp.
