Nieuwland 30C, 1621HK Hoorn
Bouwjaar: 1810 · Hoorn
6 berichten
-
naomvdh · 1936–1965
Na de scheiding ben ik in 1936 hier tijdelijk gaan wonen. Goede buren, dat hielp enorm.
-
ilse_u · 1936–1940
Mijn oud-buurvrouw Peter had altijd een bruine hond. Ze woonde hier in de jaren 90. Weet iemand hoe het met haar gaat?
-
pauline_59 · 1922–1927
via via
Mojn peettante woonde hier van 1922 tot 1927. Ik heb haar daar vele malen bezocht. Altijd thee, altijd taart, altijd een goed gesprek.
-
arie_hk · 1945–1975
Dit pand was in slechte staat toen wij het kochten in 1945. In 1975 hadden we er een pareltje van gemaakt. Elke avond klusden we.
-
julia_vl · vanaf 1902
Hier heb ik mijn eerste stappen gezet als zelfstandige. In 1902 huurde ik hier een kamer en begon mijn werkzame leven. 16 jaar later in 1918 was het tijd voor iets anders.
-
ed_89 · 1928–1953
Mijn jeugd speelde zich grotendeels af in deze straat. We woomden hier van 1928 tot 1953 en ik kende elk kind in de buurt.
