Nieuwe Ebbingestraat 77, 9712NG Groningen
Bouwjaar: 1912 · Groningen
3 berichten
-
ines1952 · 1949–1971
In 1949 betrokken als pasgetrouwd stel. De buren stonden ons die eerste avond al op te wachten met een fles wijn. Zo gastvrij was de buurt. In 1971 zijn we met pijn in het hart vertrokken.
-
ruudl35 · 1942–1946
via via
Een oude schoolvriendin van me woonde hier. We belden nog jaren na haar vertrek over de buurt. Ze miste het enorm.
-
joost1975 · 1952–1956
Is er iemand die de familie Van der Leij nog kent die hier heeft gewoond?
