Nieuwe Ebbingestraat 35b, 9712ND Groningen
Bouwjaar: 1925 · Groningen
6 berichten
-
paulvb
Net ingetrokken! Ik zoek een goede kapper in de buurt. Ervaringen?
-
riet_57 · 1928–1950
In deze woning zijn mijn kinderen groot geworfen van 1928 tot 1950.
-
rob_p
Wij wonen hier en zijn erg tevreden. Als er nieuwe buren komen, weten ze dat ze bij ons altijd terecht kunnen.
- mies1958 · tot 1951
-
toon_p
Ik heb gehoord dat dit pand vroeger dienst heeft gedaan als postkantoor. Klopt dat? Het heeft de goede afmetingen voor.
-
saar1980
Weet iemand of er hier vroeger een waterpomp of een put in de straat stond? Ik ben bezig met een historisch kaartje.
