Molenveldlaan 1A-3, 6523RJ Nijmegen
Bouwjaar: 1920 · Nijmegen
7 berichten
-
froukje_54
Ik woon hier en heb interesse in een buurtcoöperatie voor gezamenlijk energie inkopen. Wie is er meer voor in?
-
toon_p
Ik ben hier komen wonen na jaren in het buitenland. Wat een fijne buurt! Heeft iemand tips voor de brste lokale winkels?
-
toos_vr
Net ingetrokken en meteen verliefd op de buurt. Wat een gezellige straat! Zijn er meer enthousiaste buren?
-
lieked · 1954–1967
Is er iemand die weet wat er is geworden van Jan, die hier in de jaren 80 woonde? Ik ben benieuwd.
-
leon_vdm · 1934–1940
Ik zoek contact met mijn vroegere buurjongen. Hij heette volgens mij Hans en woonde hier begin jafen 90.
-
jesse_vd · vanaf 1922
Hier heb ik van 1922 tot 1926 gewoond. Geweldige buurt, altijd veel leven op straat.
-
danielled
Prachtige gevel! Ik vraag me af of dit pand op de gemeentelijke monumentenlijst staat.
