Molenstraat 78, 6511JW Nijmegen
Bouwjaar: 1881 · Nijmegen
7 berichten
-
zoë1995 · 1957–1967
via via
mijn broer woonde hier met zijn vriendinnengroep. Een huis vol met leven. Ik logeerde er weleens in het weekend.
-
fredvh
Klopt het dat er hier ooit een brand heeft gewoed? Ik zie aan de zijmuur iets wat daarop kan wijzen.
- ines_vb · 1941–1948
-
franke54 · 1904–1915
Hier ben ik opgegroeid van 1904 tot 1915. Mijn vader repareerde altijd fietsen in de schuur achter dit huis. De hele buurt kwam er langs.
-
olaf_53
Wij wonen hier en zijn op zoek naar een geschikte ruimte om een buurtbijeenkomst te organiseren. Ideeën?
-
ninaj96 · 1957–1968
Hier heb ik mijn eerste stappen gezet als zelfstandige. In 1957 huurde ik hier een kamer en begon mijn werkzame leven. 11 jaar later in 1968 was het tijd voor iets anders.
-
joost_h
Ik woon hier al 4 jaar en ben nog steeds blij met de keuze. Kom je ooit gezellig op de koffie, gewoon aanbellen!
