Mizarstraat 1B, 3204VE Spijkenisse
Spijkenisse
8 berichten
-
ellyde · 1922–1939
via via
Mijn kleinzoon heeft hier een tijdje gewoond tijdens zijn studie. Hij zei altijd dat het de beste buurt was die hij kende.
-
lars_vk
Ik heb gehoord dat er hier ooit een bewoner was die een bekende uitvinding heeft gedaan. Weet iemand wie dat was?
-
jan_59
In de oorlog zou dit huis gebruikt zijn als schuilplaats. Heeft iemand meer informatie?
-
roos1982 · vanaf 1906
Dit was het huis van mijn opa en oma. Elke zomervakantie logeerden wij hier. De geur van het hout en de tuin ben ik nooit vergeten.
- paulw · vanaf 1907
- joost_w · 1952–1960
-
fleur_64
Ik woon hier en zoek iemand die af en toe mijn post kan ophalen als ik op vakantie ben. Wederdienst mogelijk!
-
hilde_vdm · 1939–1962
Dit huus heeft veel voor ons betekend. Van 1939 tot 1962 was het ons thuis.
