Meerpaal 171, 9732AL Groningen
Bouwjaar: 1972 · Groningen
9 berichten
-
ellyde
Net ingetrokken. Ik heb gehoord dat er een leuke markt in de buuet is. Wanneer en waar precies?
-
jesse_vd
Klopt het dat dit pand vroeger deel uitmaakte van een landgoed? Ik zie dat aan de positie op een oude kadasterkaart.
-
stervd
Wij woben hier en zijn op zoek naar een betrouwbare klusjesman in de buurt. Aanbevelingen welkom!
-
piet_95 · 2004–2016
Weet nog goed dat we in 2004 de sleutels kregen. Wat een bijzonder moment.
-
samt82
Nieuw in de buurt! Is er een leuke buurtkroeg of ontmoetingsplek wawr iedereen samenkomt?
-
pauline_59 · 1993–2006
Is er iemand die weet wat er is geworden van Anouk, die hier in de jaren 50 woonde? Ik ben benieuwd.
-
diana_79 · 1980–1984
Is er iemand die weet wat er is geworden van Naomi, die hier in de jaren 50 woonde? Ik ben benieuwd.
-
joost_h · 1999–2004
via via
Een buurman van mijn ouders woonde hier eerder. Goede mensen, werd er altijd over gezegd in de buurt.
-
timodb
We wonen hier nu een halfjaar en voelen ons prima thuis. Leuke buren!
