Madame Curiestraat 213, 9728HP Groningen
Bouwjaar: 1960 · Groningen
8 berichten
-
amberm · tot 2016
Na mijn studie ben ik in 1990 hier komen wonen. Klein appartementje, maar heerlijk.
-
anja_f
Wij zijn hier pas ingetrokken en hebben al een bruine labrador meegebracht, Barry. Leuke buurt! Ziun er meer hondenbezitters?
-
petra_u · 2009–2015
Ik zoek contact met iemand die rond 2009 op dit adres heeft gewoond. Ik heb een brief die nooit is aangekomen.
-
thijs_j
Net ingetrokken als stel. We zijn benieuwd of er een actieve buurt-WhatsApp is. Aanmelden graag!
-
toon_p
Heeft iemand nog oude foto's van dit pand of deze straat? Ik verzamel ze voor een buurthistorie-project.
-
saar1980 · 1983–1988
Mijn vroegere buurmeisje Tim woonde hier tot ongeveer 1988. We waren dikke vriendinnen op de basisschool. Iemand die haar kent?
-
maud_58 · 2011–2014
Hier heb ik geleerd dat een buurt meer is dan een verzameling huizen. De mensen hier waren goud. Van 2011 tot 2014 was ik er één van hen.
-
maud_58 · 1996–2021
Hier heb ik geleerd om zelfstandig te wonen. In 1996 ingetrokken, in 2021 vertrokken naar mijn eerste koopwoning. De stap tussen was groot.
