Madame Curiestraat 155, 9728HN Groningen
Bouwjaar: 1960 · Groningen
3 berichten
-
pauldk · 1996–2006
In 1996 zijn we hier komen wonen na een lange verhuizing vanuit het zuiden. De buren stonden ons al op te wachten. Dat vergeet je niet.
-
veradb · 1995–1997
Hier woonde vroeger toch een mevrouw De Groot? Ze had altijd bloemen voor het raam. Ik zou zo graag weten hoe het met haar gaat.
-
cora_vm · 1992–2012
via via
Mijn opa heeft hier decennialang gewoond. Elk kerstfeest kwamen we hier samen. Dat gevoel vergeet je niet.
