Landmanshof 1A, Hendrik-Ido-Ambacht
Bouwjaar: 1930 · Hendrik-ido-ambacht
3 berichten
-
jokeb · 1962–1983
Dit was het huis van mijn opa en oma. Elke zomervakantie logeerden wij hier. De geur van het hout en de tuin ben ik nookt vergeten.
-
kimk29 · 1986–1996
Er woonde huer ooit een man die altijd bloemkolen verbouwde in zijn voortuin. Een legende in de buurt. Kent iemand hem?
-
timo_dg
Ik heb gehoord dat hier ooit een bekende buurtfiguur woonde die later naar Amerika emigreerde. Weet iemand meer?
