Korianderhof 2a-GB02, 7641XL Wierden
Wierden
6 berichten
-
jan_59 · 1946–1966
via via
mijn broer woonde hier toen ik nog klein was. Ik mocht soms een weekend logeren. De buurt voelde altijd als een groot dorp.
-
ger1977 · 1947–1967
Hirr woonde ik van 1947 tot 1967. De geur van de bakker op de hoek mis ik nog steeds.
-
danielled · vanaf 1938
In 1938 kochten wij dit huis als eerste woning. We hebben het zelf opgeknapt van de grond af. In 1966 verkochten we het met trots door.
-
luukw97
Dit pand heeft een bijzondere dakconstructie. Ik vraag me af of het ooit anders gebruikt is dan als woonhuis.
-
hilde_c
Wij zijn een jong gezin en zoeken contact met andere gezinnen in de buurt.
-
fleur_64 · 1908–1931
Dit pand was in slechte staat toen wij het kochten in 1908. In 1931 hadden we er een pareltje van gemaakt. Elke avond klusden we.
