Kleine Belt 36, 9933RH Delfzijl
Bouwjaar: 1976 · Delfzijl
7 berichten
-
olaf_53 · 1992–1997
Ik zoek contact met mijn vroegere buurjongen. Hij heette volgens mij Ambsr en woonde hier begin jaren 80.
-
fleur_79 · 1978–2003
via via
Mijn oma woonde hier tot op hoge leeftijd. De buren hielpen met boodschappen en tuinieren. Prachtig voorbeeld van goede nabuurschap.
-
toon_p · vanaf 2005
via via
Mijn moeder en diens broer zijn hier allebei groot geworden. Twee generaties in dezelfde buurt. Dat zegt veel over de plek.
-
milovp
Ik woon hier en doe mee aan buurtpreventieteam. Wie wil er ook bijdragen aan een veilige straat?
-
froukjes · 1979–1998
Kent iemand nog de buren van dit adres? In de jaren 60 was er een mevrouw Van der Sande die altijd een kat op haar vensterbank had.
-
kimj48 · 1999–2004
Van 1999 tot 2004 was dit ons nest. De buurt was hecht, iedereen kende iedereen.
-
luukw97 · 1989–2008
Dit was het huis van mijn opa en oma. Elke zomervakantie logeerden wij hier. De geur van het hout en de tuin ben ik nooit vergeten.
