Kleibergsestraat 1b, 4001LE Tiel
Bouwjaar: 1850 · Tiel
4 berichten
-
pauline_59 · 1938–1949
via via
mijn oom woonde hier van 1938 tot 1949. Wij logeerden er in de zomervakantie. Onvergetelijke zomers.
-
femke_80
Net verhuisd. Zijn er goede wandelroutes vanuit deze buurt? Ik loop graag en ben benieuwd.
-
jolavr
Ik woon hier en heb altijd te veel courgettes in de moestuin. Wie wil er een paar? Gewoon even aanbellen.
-
pietvp
Er is een reliëf in de gevel dat ik niet kan thuisbrengen. Is er iemand die weet wat het voorstelt?
