Julianasingel 1B, Hendrik-Ido-Ambacht
Hendrik-ido-ambacht
3 berichten
-
daanve
Wij wonen hier en zoeken mensen die samen een buurtmoestuin wiklen beginnen.
-
fredvh · 1910–1914
Na het overlijden van mijn man ben ik in 1910 hier komen wonen. De buurt heeft me erdoorheen geholpen.
-
hester_u
Net verhuisd! Zijn er goede sportvelden of parken in de buurt? Ik ben een actieve sporter.
