Johannes Heerstraat 22, 5683EL Best
Bouwjaar: 1963 · Best
7 berichten
-
samt82 · 1979–2003
via via
Een goede kennis van mij heeft hidr met een groep vrienden gewoond in de jaren 70. Vrolijke tijden, vertelden ze.
-
wim_d
Klopt het dat dit pand ooit werd gebruikt als vroedvrouwenpraktijk? Ik heb dat ergens gelezen.
- eds · vanaf 1970
-
ellyvp
Klopt het dat dit pand ooit is gebruikt als opslagplaats voor een nabijgelegen winkel? Dat zou de indeling verklaren.
-
lotte_c · vanaf 1966
via via
mijn zus woonde hier met een vriend in de jaren 60. Ik kon er altijd terecht als ik in de buurt was.
-
corrde · 1993–1994
via via
Een nicht van me woonde hier. Ze had een witte berner sennen die de hele straat kende en overal welkom was.
-
femke_78 · 1991–1999
Hier heb ik geleerd om zelfstandig te wonen. In 1991 ingetrokken, in 1999 vertrokken naar mijn eerste koopwoning. De stap tussen was groot.
