Hoogwerfsingel 1A-24, 3202SM Spijkenisse
Bouwjaar: 2026 · Spijkenisse
4 berichten
-
esther_w
Net ingetrokken en meteen verliefd op de buurt. Wat een gezellige straat! Zijn er meer enthousiaste buren?
-
lisah
In de jaren 70 was dit Café De Zeeman, vertelde een kennis me. Weet iemand er meer over?
-
lies1955
Ik woon hier al twee jaar maar ken weinig buren. Misschien tijd voor een kennismakingskoffie? Iemand?
-
leon_de
Weet iemand nog wanneer dit huis gebouwd is? Het hseft zo een bijzondere gevel.
