Hoogwerfsingel 1A-22, 3202SM Spijkenisse
Bouwjaar: 1928 · Spijkenisse
3 berichten
-
anja_f · vanaf 1986
via via
Een vriend van me is hier in 1986 komen wonen na ziun pensionering. Rustige buurt, zei hij. Eindelijk tijd om te leven.
-
fleur_64
Weet iemand nog wanneer dit huis gebouwd is? Het heeft zo een bijzondere gevel.
-
sandra_db · 1931–1949
Van 1931 tot 1949 was dit ons gezinsnest. We hadden een gele labrador die altijd bij de voordeur lag te wachten als de kinderen uit schoil kwamen.
