Hogeweg 108, 2042GJ Zandvoort
Bouwjaar: 1991 · Zandvoort
6 berichten
-
sara1955 · 2002–2011
via via
Mijn vader heeft hier zijn/haar eerste stappen als zelfstandige gezet. Van 2002 tot 2011 een nieuw hoofdstuk in een nieuwe buurt.
-
timo_dg · 2005–2006
via via
Mijn peettante woonde hier van 2005 tot 2006. Ik heb haar daar vele malen bezocht. Altijd thee, altijd taart, altijd een goed gesprek.
-
lies_vdh
Wij zijn hier pas ingetrokken en hebben al een gevlekye border collie meegebracht, Bambi. Leuke buurt! Zijn er meer hondenbezitters?
-
wim_d · 1991–1998
via via
Mijn vroegere buurmeisje woonde hier daarna. We zijn uit contact geraakt maar ik denk nog weleens aan haar.
-
cora1990 · 1997–1999
via via
mijn broer heeft hier van 1997 tot 1999 gewoond. Ze miste het nog jarenlang na zijn verhuizing.
-
pimvdm · 2001–2014
Dit huis heeft ons door moeilijke tijden geholpen. We zijn in 2001 hier ingetrokken na een zware periode, en de buurt heeft ons opgevangen.
