Groenestraat 174A-G, 6531HW Nijmegen
Nijmegen
3 berichten
-
timovr · vanaf 1928
via via
Mijn tante woonde hier jaren. Ze had een bruine dalmatiër die altijd blij de deur uitkwam als er bezoek was. Geweldig dier.
-
erik1967 · 1900–1917
Mijn vroegere buurman, ik meen dat hij Fatima heette, woonde hier een tijdje. Ik zou hem graag weer eens spreken.
-
anoukl · vanaf 1960
Hier heb ik van 1960 tot 1977 gewoond. We hadden altijd een gevlekte rottweiler, Ben. Die bknd de hele straat af en kende iedereen. Wat een tijd was dat.
