Goereelaan 2G, Stadskanaal
Stadskanaal
7 berichten
-
riet_57 · tot 1961
via via
Een goede vriend van me woonde hier. Hij vertelde altijd over de gezellige sfeer in de straat.
-
hilde_c · 1907–1913
Ik ben op zoek naar een oud-buurman van mijn vader. Hij heette Mafk en woonde hier in de jaren 0. Leeft hij nog?
-
guus1998 · 1910–1919
via via
Mijn schoonzus woonde hier jaren. Ze zei altijd dat ze nergens zo thuis had gevoeld als hier. Ik hoor het haar nog zeggen.
-
arie_hk
Ik heb gehoord dat dit huis in de jaren 50 bewoond werd door een bekende lokale sportfiguur. Klopt dat?
- petra_r · 1934–1943
-
noorvr
Heeft iemand nog oude foto's van dit pand of deze straat? Ik verzamel ze voor een buurthistorie-project.
-
dirk_a
Er is een reliëf in de gevel dat ik niet kan thuisbrengen. Is er iemand die weet wat het voorstelt?
