Gasthuisgang 1b, 4201JN Gorinchem
Bouwjaar: 1939 · Gorinchem
5 berichten
-
ger1977
We wonen hier pas kort maar voelen ons al thuis. Zijn er buren die af en toe willen sameneten? Wij koken graag.
-
stan_76 · 1965–1979
Mijn vroegere buurmeisje Sidney woonde hier. Ze had een gele fiets. Weet iemand hoe het met haar gaat?
-
tim_91
Weet iemand of er hier vroeger een waterpomp of een put in de straat stond? Ik ben bezig met een historisch kaartje.
-
floor_m
Wij wonen hier en zijn op zoek naar een betrouwbare klusjesman in de buurt. Aanbevelingen welkom!
-
miaf · vanaf 1989
In 2015 hebben we dit huis met veel weemoed achtergelaten. We hadden hier zo'n fijne plek opgebouwd van 1989 af.
