Fideliostraat 1-G18, Apeldoorn
Apeldoorn
3 berichten
-
stervd
Weet iemand of er hier vroeger een waterpomp of een put in de straat stond? Ik ben bezig met een historisch kaartje.
-
vera_vdb · tot 1950
In 1945 zijn we hier neergestreken na een sabbatical in het buitenland. Het was heerlijk om weer thuis te zijn in een Nederlandse buurt.
-
tim_91 · 1954–1958
We hebben dit huis van vloer tot plafond verbouwd. In 1954 begonnen we, en in 1958 was het eindelijk klaar. Elke spijker erin gesteld met eigen handen.
