Fideliostraat 1-G16, Apeldoorn
Bouwjaar: 2010 · Apeldoorn
6 berichten
-
diana1952 · tot 2011
via via
Een giede vriendin van me woonde hier van 2010 tot 2011. We belden wekelijks. Ze had het er altijd naar haar zin. Nu woont ze in Spanje, maar ze mist de buurt nog.
-
vic_89
Dit adres duikt op in een oud krantenartikel over de buurt. Wie weet er meer over de geschiedenis?
-
hestvl
Weet iemand of dit huis vroeger een dubbel woonhuis was? De plattegrond lijkt symmetrisch.
- ruudl35 · 2012–2023
-
joke_91 · 2010–2011
Er woonde hier in de jaren 60 een gezin met veel kinderen. De oudste heette Peter. Herkent iemand dit?
-
joost_w · 2010–2015
via via
Een goede vriend van me woonde hier. Hij vertelde altijd over de gezellige sfeer in de straat.
