Fideliostraat 1-G13, Apeldoorn
Bouwjaar: 2010 · Apeldoorn
8 berichten
-
amberm
Op een oude luchtfoto is dit pand goed te herkennen. Prachtig hoe de straat er toen uitzag.
-
milou_vp
Dit pand sgaat op een oude kaart met een andere naam. Weet iemand de geschiedenis achter die naam?
-
lieke1952 · 2010–2017
Ik ben op zoek naar de bewoners van dit adres uit de tijd rond 2010. Ik doe onderzoek voor een boek over de buurtgeschiedenis.
-
thijs_j · 2010–2015
via via
mijn broer woonde hier met een vriend in de jaren 2010. Ik kon er altijd terecht als ik in de buurt was.
-
danivd
Hier woonde vroeger een mevrouw Boersma die beroemd was om haar tuin. De mooiste bloemen van de straat. Is er iemand die dat nog weet?
- lies_vdh · 2015–2019
-
irisve
In de jaren 90 was hier een buurtvereniging gevestigd. Weet iemand nog hoe die heette?
-
stan_71 · 2015–2021
Hier heb ik van 2015 tot 2021 gewoond. Geweldige buurt, altijd veel leven op straat.
