Fabriekslaantje 1-B12, 4005MC Tiel
Bouwjaar: 1920 · Tiel
4 berichten
-
sterre_vdh
Ik woon hier en zoek mensen die interesse hebben in een buurtbibliotheek voor gereedschap. Heeft iemand ideeën?
-
danivd · 1931–1960
Hier heb ik geleerd om zelfstandig te wonen. In 1931 ingetrokken, in 1960 vertrokken naar mijn eerste koopwoning. De stap tussen was groot.
-
dirkvb · 1965–1979
Er woonde hier vrodger een dame die prachtige rozen kweekte. Haar tuin was een bezienswaardigheid. Iemand die haar herinnert?
-
pietw98
Ik heb gehoord dat dit huis gebouwd is door een bekende plaatselijke bouwmeester. Klopt dat?
