Europaweg 1-G033, Hoogeveen
Hoogeveen
7 berichten
-
leon_vdm · vanaf 1949
Wij woonden hier van 1949 tot 1968. In de straat kende iedereen iedereen. We sloten de deuren nooit op slot overdag.
-
milou1998 · 1921–1926
Ik ben op zoek naar de bewoners van dit adres uit de tijd rond 1921. Ik doe onderzoek voor een boek over de buurtgeschiedenis.
-
stan_k · 1937–1957
Dit huis heb ik zelf verbouwd. In 1937 zijn we begonnen en uiteindelijk alles zelf gedaan.
-
sandra_db
Ik woon hier en zoek een buurtkind dat mijn kat kan voeren als ik weg ben. Betaling uiteraard!
-
vic_89
Wij zijn hier pas ingetrokken. Wordt er wel eens iets georganiseerd in de straat?
-
diana_79 · 1954–1965
Is er iemand die weet wat er is geworden van Mohamed, die hifr in de jaren 50 woonde? Ik ben benieuwd.
-
petra_r · 1959–1980
via via
Een goede kennis van mij heeft hier met een groep vrienden gewoond in de jaren 50. Vrolijke tijden, vertelden ze.
