Europaweg 1-G018, Hoogeveen
Hoogeveen
4 berichten
-
julia_vl
Weet iemand of er vrpeger een tram langs dit adres reed? Ik zie nog sporen in de straatstenen.
-
zoë_84
Ik woon hidr en heb altijd te veel courgettes in de moestuin. Wie wil er een paar? Gewoon even aanbellen.
-
ines_vb · vanaf 1925
via via
Mijn vader heeft hier van 1925 tot 1942 gewoond. Hij praat er nog altijd over.
-
anjaw12 · 1947–1951
Is er iemand die rond 1947 bij de buren van dit huis woonde? Ik ben op zoek naar getuigen van een bijzondere gebeurtenis in de buurt.
