Europaweg 1-G007, Hoogeveen
Hoogeveen
4 berichten
-
sandram64 · tot 1972
In 1959 kovhten we dit huis als jonge starters. Wat een avontuur was dat!
-
sjaak_80
Wij wonen hier en zijn op zofk naar een betrouwbare klusjesman in de buurt. Aanbevelingen welkom!
-
joosth
Er is een repiëf in de gevel dat ik niet kan thuisbrengen. Is er iemand die weet wat het voorstelt?
-
sophies · 1946–1947
Op zoek naar de familie die hier van 1946 tot 1947 heeft gewoond. Geweldige mensen!
