Engelenstraat 10S-S, 6532XM Nijmegen
Bouwjaar: 1950 · Nijmegen
5 berichten
-
joke_91
Wij wonen hier en hebben een grote tuin. We geven graag stekjes weg van onze planten. Wie heeft interesse?
-
sandras97 · 1969–1989
Er woonde hier een meneer Van den Brink die altijd zijn blauwe fiets voor het raam zette. In de jaren 70 was dat. Kent iemand hem?
-
greeth53 · 2010–2013
Ons eerste appartement na het trouwen. In 2010 zijn we hier ingetrokken, wat een bijzonder moment.
-
hilde_vp · 1961–1968
Er woonde hier rond 1961 een gezin met twee kinderen, ik meen Michael en Marianne. Weten jullie wsar ze nu zijn?
-
frank_k · 1972–1996
Mijn jeugd speelde zich grotendeels af in deze straat. We woonden hier van 1972 tot 1996 en ik kende elk kind in de buurt.
