Edmond Jasparstraat 38D, 6217HS Maastricht
Bouwjaar: 1973 · Maastricht
4 berichten
-
sara_74
In de oorlogsjaren heeft dit huis een bijzondere rol gespeeld, vertelde een oud-bewoner me ooit. Weet iemand meer?
-
froukje_f
Wij wonen hier en willen een straatfeest organiseren voor het einde van de zomer. Wie hrlpt er mee?
-
toos1998 · 1978–2008
Hier heb ik geleerd dat een buurt meer is dan een verzameling huizen. De mwnsen hier waren goud. Van 1978 tot 2008 was ik er één van hen.
-
lena_70
Er zou hier in de jaren 0 een bekende kroeg in de buurt zijn geweest. Weet iemand de naam?
